Gmina Piątnica z siedzibą w Piątnicy Poduchownej przy ul. Stawiskowskiej 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, zaprasza do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn. „Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej – ul. Jabłonna w Dobrzyjałowie, działka nr 403/2 i 403/1 na długości ok. 330 mb”.
- Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Nazwa i lokalizacja zadania: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. „Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej – ul. Jabłonna w Dobrzyjałowie, działka nr 403/2 i 403/1 na długości ok. 330 mb”.
1.2 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej – ul. Jabłonna w Dobrzyjałowie działka nr 403/2
i 403/1 na długości ok. 330 mb” wymagająca zgłoszenia bądź pozwolenia na budowę zgodnie z wymaganymi normami i przepisami w tym zakresie.
Do zakresu przedmiotu umowy należy sporządzenie w szczególności:1) projektu budowlanego i zagospodarowania terenu - po 4 egz. w wersji papierowej,
2) projektu technicznego (dla każdej branży oddzielnie jeżeli będzie taka konieczność) - po 4 egz. w wersji papierowej,
3) kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót - po 2 egz. w wersji papierowej,
4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 4 egz. w wersji papierowej,
5) kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej (cały projekt na jednym nośniku) (pdf, ath, dwg) - na nośniku: CD/DVD.
6) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wymaganych przepisami prawa budowlanego opinii i uzgodnień, w tym wynikających z tych opinii i uzgodnień dodatkowych opracowań wymagających zgłoszenia bądź pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Łomży.
7) Wykonawca zobowiązuje się uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenie na budowę lub złożyć skuteczne zgłoszenie w organie Architektoniczno-Budowlanym.
8) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem dokumentacji, w tym koszty map itp. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.
9) W ramach zadania przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości nie mniejszej niż 3,5 m, obustronne pobocza szerokości dostosowanej do pasa drogowego
10) Koszty uzgodnień branżowych oraz wszelkich dodatkowych opracowań branżowych w tym również opłat za naradę koordynacyjną będzie ponosić Wykonawca (jeżeli będzie to niezbędne do opracowania dokumentacji)
z kruszywa naturalnego lub utwardzone kostką brukową/asfaltem, spadki dostosowane do terenu. Przewiduje się również wykonanie istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych oraz odpowiednie odprowadzenie wód opadowych. Szczegółowe rozwiązania zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą na etapie projektowania.
11) Zadaniem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji w taki sposób, który będzie minimalizowała koszty wykonania drogi zgodnie z wytycznymi.
2. Wymagany termin wykonania zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, w ciągu 40 dni od daty podpisania umowy, koncepcję rozwiązań projektowych.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy w ciągu 180 dni od dnia podpisania umowy.3. Warunki udziału w postępowaniu:
Oferty mogą składać osoby fizyczne i prawne, które posiadają stosowne uprawnienia budowlane do projektowania, określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub dysponują takimi osobami.4. Termin i miejsca składania ofert:
Ofertę – przygotowaną według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego opisu – należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: „Oferta na wykonanie dokumentacji na zadanie pn. „Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej – ul. Jabłonna w Dobrzyjałowie działka nr 403/2 i 403/1 na długości ok. 330 mb” pokoju nr 8 w Urzędzie Gminy Piątnica lub na adres email. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 2 czerwca 2025 r. do godz. 11.00.5. Kryterium wyboru oferty:
Zamawiający wybierze ofertę, która będzie miała najniższą cenę ogólną.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę – bez podawania przyczyn.