Gmina Piątnica z siedzibą w Piątnicy Poduchownej przy ul. Stawiskowskiej 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, zaprasza do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn. „Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej – ul. Jabłonna w Dobrzyjałowie, działka nr 403/2 i 403/1 na długości ok. 330 mb”.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:       

    1.1 Nazwa i lokalizacja zadania: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. „Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej – ul. Jabłonna w Dobrzyjałowie, działka nr 403/2 i 403/1 na długości ok. 330 mb”.

    1.2 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej – ul. Jabłonna w Dobrzyjałowie działka nr 403/2
    i 403/1 na długości ok. 330 mb” wymagająca zgłoszenia bądź pozwolenia na budowę zgodnie z wymaganymi normami i przepisami w tym zakresie.

     


    Do zakresu przedmiotu umowy należy sporządzenie w szczególności:

    1) projektu budowlanego i zagospodarowania terenu - po 4 egz. w wersji papierowej,

    2) projektu technicznego (dla każdej branży oddzielnie jeżeli będzie taka konieczność) - po 4 egz. w wersji papierowej,

    3) kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót - po 2 egz. w wersji papierowej,

    4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 4 egz. w wersji papierowej,

    5) kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej (cały projekt na jednym nośniku) (pdf, ath, dwg) - na nośniku: CD/DVD.

    6) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wymaganych przepisami prawa budowlanego opinii i uzgodnień, w tym wynikających z tych opinii i uzgodnień dodatkowych opracowań  wymagających zgłoszenia bądź pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Łomży.

    7) Wykonawca zobowiązuje się uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenie na budowę lub złożyć skuteczne zgłoszenie w organie Architektoniczno-Budowlanym.

    8) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem dokumentacji, w tym koszty map itp. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.

    9) W ramach zadania przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości nie mniejszej niż 3,5 m, obustronne pobocza szerokości dostosowanej do pasa drogowego
    z kruszywa naturalnego lub utwardzone kostką brukową/asfaltem, spadki dostosowane do terenu. Przewiduje się również wykonanie istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych oraz odpowiednie odprowadzenie wód opadowych. Szczegółowe rozwiązania zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą na etapie projektowania.

    10) Koszty uzgodnień branżowych oraz wszelkich dodatkowych opracowań branżowych w tym również opłat za naradę koordynacyjną będzie ponosić Wykonawca (jeżeli będzie to niezbędne do opracowania dokumentacji)

    11) Zadaniem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji w taki sposób, który będzie minimalizowała koszty wykonania drogi zgodnie z wytycznymi.

    2. Wymagany termin wykonania zamówienia:
            1) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, w ciągu 40 dni od daty podpisania umowy, koncepcję rozwiązań projektowych.

            2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy w ciągu 180 dni od dnia podpisania umowy.

    3. Warunki udziału w postępowaniu:
    Oferty mogą składać osoby fizyczne i prawne, które posiadają stosowne uprawnienia budowlane do projektowania, określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub dysponują takimi osobami.

    4. Termin i miejsca składania ofert:
    Ofertę – przygotowaną według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego opisu – należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej: „Oferta na wykonanie dokumentacji na zadanie pn. „Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej – ul. Jabłonna w Dobrzyjałowie działka nr 403/2 i 403/1 na długości ok. 330 mb” pokoju nr 8 w Urzędzie Gminy Piątnica lub na adres email. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 2 czerwca 2025 r. do godz. 11.00.

    5. Kryterium wyboru oferty:
    Zamawiający wybierze ofertę, która będzie miała najniższą cenę ogólną.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę – bez podawania przyczyn.

 

 

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Opis przedmiotu zamówienia pdf 194.90 KB Michał Pstrągowski
Formularz ofertowy docx 18.00 KB Michał Pstrągowski
Wzór umowy pdf 190.70 KB Michał Pstrągowski
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
wtorek, 27 maj 2025 10:17 Michał Pstrągowski
Artykuł został zmieniony. wtorek, 27 maj 2025 10:18 Michał Pstrągowski
Artykuł został zmieniony.
Usunięte załączniki
Dodane załączniki
wtorek, 27 maj 2025 10:34 Michał Pstrągowski